O projektu

O projektu

Výzkum České firmy na internetové vlně proběhl začátkem prosince 2012 v celé ČR. Jedná se
o nejrozsáhlejší šetření tohoto typu. Osloveno bylo přes 800 majitelů, marketingových nebo obchodních ředitelů mikro (46 %), malých (18 %) a středních (12 %) podniků a OSVČ (23 %). Ve vzorku byly rovnoměrně zastoupeny firmy všech velikostí a reprezentativně kraje a obory. Zahrnuty byly jak služby, tak prodej a výroba pro spotřebitele (BC2) i firmy (B2B).



Podmínkou bylo, aby firma investovala ročně alespoň 10 000 Kč do propagace. Dotazování probíhalo osobně prostřednictvím tazatelské sítě agentury Millward Brown.

Stáhnout studii

SlimFOX AMSP ČR www.amsp.cz
Asociace malých a středních podniků
a živnostníků ČR sdružuje - jak její název napovídá - firmy a podnikatele České republiky. Její členskou základnu tvoří převážně živnostníci a firmy do 250 zaměstnanců. K dnešnímu dni zastupuje zájmy cca 254.000 podnikatelských subjektů. Asociace jim přináší především informační servis a hájení jejich zájmů vůči úřadům, vládě a parlamentu.

CITY LINE Taxi Plzeň Google Česká republika www.google.cz, www.zemeinternetova.cz
Česká pobočka Googlu byla založena v roce 2006. Kromě projektů a služeb zaměřených na české internetové uživatele se také aktivně věnuje vzdělávání českých firem
v oblasti internetového marketingu. Podnikatelům ze segmentu malých
a středních firem nabízí řadu vhodných internetových služeb: reklamní platformu Google AdWords, Analytics, Google Apps apod.

Mixit.cz ve vodách internetu Millward Brown www.millwardbrown.com
Výzkumná agentura Millward Brown působí v České republice od roku 1999. Agentura
je součástí nadnárodní skupiny WPP
a zaměřuje se především na výzkum značek, marketingových aktivit a zkoumáním efektivity komunikace.

ASMP ČR Google Millward Brown